شهدا الگویی مهم برای جوانان جهت تشخیص حق از باطل هستند

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل ذهاب گفت: شهدا الگویی مهم برای جوانان امروز جامعه ما هستند که بتوانند حق و باطل را تشخیص دهند و فریب دشمن را نخورند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صدرالله بابلی عصر پنجشنبه در حاشیه دلجویی از خانواده شهدا و جانبازان هست سال دفاع مقدس در منزل آنان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: راه شهدا و الگوگیری از مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در برابر ظلم تحمیلی بر کشور ما باید تداوم یابد.

وی اظهار داشت: امروز دشمن شرایطی‌ که بر جامعه حاکم کرده نشان از ضعف و ناتوانی در رویارویی با انقلاب دارد و نمی تواند به اهداف اصلی خود برسد.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز با قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده های شهدا و ایثارگران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شهدا رزمندگانی با سن و سال کمی با شجاعت و روحیه جهادی بودند که از جان خود گذشتند تا وجبی از خاک وطن دست دشمن نیفتد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: شهدا به گردن ما حق دارند و در هر قشری که در جامعه قرار داریم باید قدردان خانواده های شهدا و جانبازان باشیم که فرزندان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند.

در این دیدار از خانواده شهید احمد حیدری که در سال ۵۹ به شهادت رسید و خانواده بهمن سلیمی جانباز ٢٥ درصد ، رضا منصوری جانباز ٢٥ درصد و علی فرج شیرزادی جانباز ۲۵ درصد دیدار به عمل آمد.

همچنین  با حضور امام جمعه ،فرماندار , فرماندهان نظامی و انتظامی سرپل‌ذهاب و جمعی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای سرپل ذهاب در اولین روز از هفته دفاع مقدس غبارروبی و گل افشانی شد .

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از۹۰ هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha