هنرستان‌های سرپل‌ذهاب با یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان تجهیز شد

قصرشیرین- ایرنا- رییس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: هنرستان‌های این شهرستان با ۸۶ قلم وسایل کمک آموزشی با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تجهیز شد.

«علی‌اشرف صفری» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام و تجهیزات از طریق نوسازی استان کرمانشاه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار شهرستان و چهار هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش در قالب پروژه مهر اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: این تجهیزات شامل تبلت، چرخ خیاطی، موتور پژو آموزشی، چرخ کامپیوتری، اتوبرقی، چرخ سردوز، دستگاه اسید کاری، منبع تغذیه دوبل، اتو مخزن دار برقی و همچنین کامپیوتر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

رییس آموزش و پرورش سرپل ذهاب در ادامه گفت: در مجموعه شهرستان سرپل ذهاب هفت هنرستان و کاردانش دارد و ۹۳۳ دانش آموز تحت پوشش این هفت آموزشگاه هستند.

صفری  بیان کرد: این تجهیزات در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و در کارگاه‌ها مستقر شده و برای دانش آموزان قابل استفاده است.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت، در مقاطع مختلف تحصیلی ۱۴ هزار دانش آموز دارد که در ۱۹۳ واحد آموزشگاهی مشغول تحصیل هستند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha