۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84895489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر در گیلان برگزار می‌شود

رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به ساحت مقدسات دینی و تخریب اماکن عمومی فردا پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان خبر داد.

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده‌است: حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به مقدسات دینی، برخی مساجد و تخریب اماکن و اموال عمومی در روزهای اخیر موجب خشنودی استکبار جهانی و رسانه‌های مزدور آنان و نیز سبب خشم و انزجار مردم مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی شده است.

در این اطلاعیه عنوان شده‌است: اهانت به مقدسات، تخریب بیت‌المال، سردادن شعارهای هنجارشکنانه و به آتش کشیدن خودروهای خدمت‌رسان عمومی همچون اورژانس، آتش‌نشانی و انتقال خون از سوی هیچ جریان و گروهی قابل دفاع نیست و مصداق بارز خیانت به میهن اسلامی و بی‌حرمتی به خون پاک شهدا است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این اطلاعیه آورده است: بی‌شک مردم بصیر و ولایی استان در برابر اینگونه تعرضات و گستاخی‌ها که به‌وضوح از سوی دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب، سازمان ‌یافته و حمایت می‌شود، سکوت نخواهند کرد و با حضور گسترده و پرشور خود، سیلی محکمی بر چهره هنجارشکنان و آشوبگران خواهند نواخت.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تظاهرات محکومیت حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب‌خورده در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، پیامبر اعظم(ص)، برخی مساجد و حجاب بانوان و تخریب اماکن عمومی، همزمان با سراسر کشور فردا پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان گیلان برگزار می‌ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha