۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84895425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه ملایر: دفاع مقدس هیمنه استکبار جهانی را در هم شکست

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی تمام جبهه کفر مقابل ایران اسلامی قرار گرفتند که با ایثار رزمندگان اسلام، هیمنه استکبار جهانی و قدرت پوشالی آنها درهم شکست.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سرهنگ «علی‌اصغر فارسی» روز پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دفاع از آن جهت مقدس است که برای حفظ جان و مال و ناموس مردم این سرزمین اتفاق افتاد و برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام برای اعتلای اسلام و نظام اسلامی به تاسی از نهضت عاشورا؛ حسینی‌وار در صحنه‌ دفاع مقدس حاضر شده و عظمت آفریدند، تاکید کرد: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که موجب بقای انقلاب شد و به نظام جمهوری اسلامی قدرت داد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر توجه به کنگره هشت هزار شهید استان همدان در ابتدای سال آینده را یکی از سیاست‌های مهم هفته دفاع مقدس برشمرد و افزود: در این هفته تلاش ما بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس است که در تمامی برنامه‌ها پیشکسوتان محور قرار داده شده‌اند.

سرهنگ فارسی با اشاره به فضاسازی تبلیغاتی و محیطی در سطح شهر با استفاده از نمادهای دفاع مقدس، دیدار با امام‌ جمعه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری عصر شعر دفاع مقدس، تولید و انتشار محتوای دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، حضور راویان در مدارس و دستگاه‌های اجرایی در راستای تبیین دستاوردهای دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای ۲۵ برنامه محوری و شاخص همزمان با هفته دفاع مقدس در ملایر، افزود: برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در مکان‌های مختلف، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری شیفت ایثار، اجرای برنامه‌های جهادی و یادواره‌های مختلف نیز در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: همزمان با نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروی‌های نظامی و انتظامی در گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع)، رژه اقتدار خودرویی با حضور ادوات نظامی در  سطح شهر ملایر، سامن و روستای حسین‌آباد ناظم برگزار می‌شود.

سرهنگ فارسی برپایی میز خدمت، یادواره‌های شهدا و شهدای آبروی محله، کلینیک سیار دامپزشکی در برخی روستاها، حضور در نماز جمعه و سخنرانی یکی از پیشکسوتان ایثار و شهادت پیش از خطبه‌های نماز، نواختن زنگ حماسه و مقاومت و برگزاری عزاداری و حرکت دسته‌های عزای در روز رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) توسط نیروهای نظامی و انتظامی را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

به گفته وی همزمان با هفته دفاع مقدس چهار واحد مسکن محرومان که توسط گروه‌های جهادی احداث شده و ۱۰ کارگاه اشتغالزایی در سطح این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا؛ هفته دفاع مقدس از امروز ۳۱ شهریور آغاز شده و تا هفتم مهر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha