۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 84895423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ هزار کلاس اولی البرز راهی کلاس های درس شدند

۳۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۲۸
کد خبر: 84895423
۵۰ هزار کلاس اولی البرز راهی کلاس های درس شدند

کرج- ایرنا- همزمان با سراسر کشور، ۵۰ هزار و ۷۴۰ دانش آموز کلاس اولی استان البرز با حضور در جشن شکوفه‌های حسینی و با رعایت پروتکل های بهداشتی راهی کلاس‌های درس شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه در مراسم متمرکز استانی جشن شکوفه ها ی حسینی که در دبستان شهید مهندس مطهری کمالشهر کرج برگزار شد گفت: از امروز فعالیت آموزشی و تربیتی دانش آموزان کلاس اولی در استان البرز آغاز می شود.

" علی حجرگشت" اظهارداشت: دانش آموزان با حضورشان در مدرسه نشاط و سرزندگی را به ارمغان می آورند و بیش از ۲ سالی می شود که به علت شیوع ویروس کرونا شاهد حضور دانش آموزان در خانه دومشان نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز آغاز بهار تعلیم و تربیت است که از خانواده های دانش آموزان و سایر مسئولان انتظار می رود آموزش و پرورش را در فرایند یادگیری و مهارت آموزی به فرزندانشان همراهی کنند.

وی بیان داشت: بسیار خوشحال هستیم که آموزش حضوری شده زیرا جدایی و دوری دانش آموزان از مدرسه ضرر و زیانش به خود این قشر برمی گردد و مهم ترین آن پایین آمدن کیفیت یادگیری و افت آموزشی خواهد بود که حتی در کوتاه مدت خود را نشان می دهد.

حجرگشت از اولین روز مدرسه بعنوان خاطره ای ماندگار در ذهن دانش آموزان نام برد و ادامه داد: روح و سرزندگی و نشاط مدرسه به حضور با طراوت و شادابی دانش آموزان است و مدرسه ای که خالی از دانش آموز باشد در واقع روح ندارد و نمی تواند امید بخش باشد.

وی یادآورشد: وزارت آموزش و پرورش و فرهنگیان از جمله در استان البرز همه تلاش خود را بکار بسته است که دانش آموزان از آموزش بی بهره نباشند و به طور پی درپی در جریان یادگیری قرار گیرند.

در این آیین برنامه های مختلفی چون سرود ملی ، سلام فرمانده، قرائت قران ،دکلمه ، میثاق نامه و نمایش ورزش باستانی دانش آموزی اجرا شد.

استان البرز۵۳۰ هزار دانش آموز دارد که بیش از نیمی از آن در مدارس ابتدایی تحصیل می کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha