رییس سازمان راهداری: ۱۳۰ هزار زائر ناوگان حمل و نقل عمومی را برای سفر به مشهد برگزیدند

مشهد-ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: طی تعطیلات منتهی به دهه پایانی صفر، ۱۳۰ هزار زائر از سراسر کشور از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به مشهد مشرف شده‌اند.

به گزارش ایرنا، داریوش امانی روز یکشنبه در حاشیه قرارگاه مرکزی حمل و نقل و جابجایی زائران حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر در گفتگو با  خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شروع سفرهای زائران حرم رضوی به منظور شرکت در مراسم رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع) از روز پنجشنبه ۳۱ شهریور تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه سوم مهر این تعداد زائر بوسیله 6 هزار و ۳۸۳ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای به مقصد شهر مشهد جابجا شده اند.

وی گفت: سهم جابجایی زائران یاد شده بوسیله ناوگان اتوبوسی ۶۰ درصد و سایر ناوگان شامل مینی بوس، میدل باس، ون و خودروهای سواری کرایه پلاک عمومی برون شهری نیز ۴۰ درصد می باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است، عنوان کرد: سامانه مکانیزه لیست انتظار بلیت اتوبوس بین‌شهری  برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا(ع) مشهد راه اندازی می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha