۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84894793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت از ورزش بانوان مورد تاکید اعضای شورای شهر گرگان است

گرگان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت:حمایت از ورزش بانوان مورد تائید و تاکید اعضای شورای اسلامی این شهر است و برای انجام آن اهتمام جدی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناصر گرزین روز چهارشنبه در آئین معرفی کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان اظهارداشت: تیم بسکتبال بانوان گرگان با جذب چند بازیکنان بومی و مجموعه‌ای از بازیکنان باتجربه و جوان بومی در کنار هم، به یک تیم مدعی در لیگ برتر تبدیل شده است.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای شهر گرگان از گذشته تاکنون از تیم بسکتبال این شهر حمایت کرده و برای فصل پیش‌رو هم از تیم های بانوان و آقایان پشتیبانی خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: روند جذب بازیکن برای تیم بسکتبال بانوان شهرداری نشان می‌دهد که این بازیکنان با استعداد و با ظرفیت هستند و نتایج خوبی در مدت برگزاری این فصل لیگ برتر کسب خواهند کرد.

حمایت از ورزش بانوان مورد تاکید اعضای شورای شهر گرگان است

گرزین ادامه داد: وظیفه داریم در شورای اسلامی شهر گرگان، از رشته‌های مختلف به ویژه در توسعه ورزش محلات و قهرمانی حمایت کنیم که از میان آنها بتوان به ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و استعدادها رسید و آنان را رشد و پرورش داد.

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور امسال در یک گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که براساس برنامه اعلام شده، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در هفته اول لیگ امسال در گرگان به مصاف تیم "ایزی تهران" خواهد رفت.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در فصل گذشته این رقابت‌ها توانست به مرحله پلی‌آف راه یابد که در دور اول این مرحله، در برابر شیمیدر قم (قهرمان فصل گذشته) مغلوب شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

در مجموع جدول رده‌بندی فصل گذشته این رقابت‌ها، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در مکان ششم قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha