۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84892342
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان

تهران-ایرنا- منابع محلی فلسطینی امروز سه شنبه اعلام کرد که در درگیری‌های سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با ساکنان نابلس یک شهروند فلسطینی به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، این درگیری شب گذشته تا بامداد امروز در پی اعتراضات ساکنان نابلس به بازداشت دو مبارز فلسطینی به دست سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان آغاز شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این درگیری‌ها سه فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم بود.

منابع محلی تاکید کردند که «فراس یعیش» یکی از شهروندان مجروح به ضرب گلوله نیروهای امنیتی فلسطینی در نهایت بامداد امروز سه شنبه بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اقدام دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس در بازداشت دو مبارز فلسطینی را لکه ننگی بر پیشانی این تشکیلات دانست و خواهان آزادی همه مبارزان و بازداشت شدگان سیاسی شد.

نبش حماس در بیانیه خود اعلام کرد: بازداشت مصعب اشتیه و عمید طبیله دو شهروند فلسطینی که تحت تعقیب (رژیم اسرائیل) قرار دارند، لکه ننگی بر پیشانی تشکیلات خودگردان و پرونده همکاری سیاه امنیتی این تشکیلات با رژیم اسرائیل است.

حماس در این بیانیه خواستار آزادی فوری این دو شهروند و همه مبارزان و بازداشت شدگان سیاسی شد که در زندان های تشکیلات خودگردان به سرمی برند.

دستگاههای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین نیمه شب گذشته مصعب اشتیه و عمید طبیله را بازداشت کردند که باعث اعتراض گسترده جوانان فلسطینی در شهر نابلس شد.

به نوشته رسانه های فلسطینی، اشتیه از اعضای گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس و از بارزترین افرادی بود که رژیم صهیونیستی از یک سال پیش وی را تحت تعقیب قرار داده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha