۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 84892046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید سپاه در شهرستان زیرکوه تشییع شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۵۲
کد خبر: 84892046
پیکر شهید سپاه در شهرستان زیرکوه تشییع شد

بیرجند - ایرنا - پیکر پاسدار شهید "علی محمدی" روز سه‌شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان در شهر زهان شهرستان زیرکوه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیکر این شهید مدافع وطن پس از تشییع در شهر زهان با حضور پرشور مردم، خانواده‌های شهدا و مسوولان استانی و شهرستانی برای خاکسپاری در زادگاهش به روستای پردان زیرکوه منتقل شد.

شهید پاسدار علی محمدی از رزمندگان یگان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ۲۶ شهریور ماه در سن ۲۵ سالگی حین انجام مأموریت در استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

استاندار خراسان جنوبی هم در پیامی شهادت "علی محمدی" را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهدا در مسیر معامله با خداوند، از جان خود گذشتند تا سربلندی و عزت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند، از همین روست که شهادت را مدال افتخاری می‌خوانند که تنها به گردن بندگان خاص خدا زیبنده است.

جواد قناعت افزود: اینجانب عروج ملکوتی شهید گرانقدر علی محمدی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، پرسنل خدوم سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، خانواده معظم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان زیرکوه به‌ویژه بخش زهان، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: امید که روح پاک این شهید عزیز در درگاه ملکوتی حضرت حق با ارواح طیبه اولیای طاهرین محشور شده و از خوان کرم اباعبدالله الحسین (ع) بهره‌مند شود.

استان خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha