کادر فنی تیم بسکتبال لیگ برتری بانوان شهرداری گرگان معرفی شدند
بازیکنان و مجموعه کادر فنی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان

گرگان - ایرنا - کادر فنی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان که در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کشور به میدان خواهد رفت امروز چهارشنبه با حضور سرپرست شهرداری و مسوولین شهری گرگان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم نیکا بیک‌لیک‌لی به عنوان سرمربی، نازنین حسینی به عنوان سرپرست، ریحانه باقری به عنوان کمک مربی، لیلی اطمینان به عنوان مدیرفنی، کوثر نیشابوری، رعنا زیادلو و شادی حسینی نیز به ترتیب به عنوان آنالیزور، آمارگیر و مربی بدنساز معرفی شدند.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان امسال قرار است با نیلوفر مفیدی، تیناادنا عیسائیان، شیما خوش‌آئین، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان‌طهرانی، فاطمه گلابگیر، زهرا قیس، حورا چراغعلی، سارینا حسینی، ساجده تاشی، مریم شیرازی، ناهیده اسدی، هانیه مسعودی و رویا سعادت به عنوان بازیکنان در لیگ برتر شرکت کند.

تیناادنا عیسائیان، شادی عبدالوند، کیمیا یزدیان‌طهرانی، مریم شیرازی، زهرا قیس و ناهیده اسدی به عنوان بازیکنان غیربومی امسال به تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان پیوستند و فاطمه گلابگیر که یکی دیگر از بازیکنان غیربومی این تیم است، با توجه به حضور درخشان در فصل گذشته امسال نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

همچنین سه بازیکن زیر ۱۶ سال هم برای کسب تجربه از آکادمی بسکتبال نیکا در این تیم حضور دارند.

مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور امسال در یک گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد که براساس برنامه اعلام شده، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در هفته اول لیگ امسال در گرگان به مصاف تیم "ایزی تهران" خواهد رفت.

تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در فصل گذشته این رقابت‌ها توانست به مرحله پلی‌آف راه یابد که در دور اول این مرحله، در برابر شیمیدر قم (قهرمان فصل گذشته) مغلوب شد و از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

در مجموع جدول رده‌بندی فصل گذشته این رقابت‌ها، تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان در مکان ششم قرار گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha