۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبر: 84891786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موسوی: ساپینتو مثل استراماچونی می‌شود

۳۰ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۱۹
کد خبر: 84891786
موسوی: ساپینتو مثل استراماچونی می‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بر این باورم که ساپینتو می‌تواند همچون استراماچونی نتایج خوبی را با آبی‌پوشان بگیرد، فقط باید به او زمان داد و حمایت کرد تا تیم به بالاترین سطح برسد.

«علی موسوی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: از روزی که استقلال در هفته اول لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد، ریکاردو سایپنتو سعی کرد ایرادات تیم را هفته به هفته از بین ببرد و این اتفاق نیاز به صبر و حوصله داشت اما برخی شروع به انتقاد کردند.

وی افزود: وقتی یک مربی خارجی هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده می‌گیرد، نیاز به زمان دارد تا بتواند برنامه‌ها و افکار تاکتیکی خود را پیاده کند. شکل بازی استقلال در ۲ نبرد آخر مقابل تیم‌های پیکان و نساجی مازندران مثبت بود. در بازی با پیکان فرصت‌های این تیم تبدیل به گل نشد اما در جدال برابر شاگردان حمید مطهری استقلال برای لحظه به لحظه بازی برنامه و تاکتیک داشت.

موسوی اضافه کرد: ایرادی که می‌توان از استقلال گرفت، فرصت‌هایی بود که این تیم از دست داد. به طور حتم در برخی از بازی‌ها کار گره می‌خورد و مهاجمان باید فرصت طلب‌تر باشند تا از معدود موقعیت‌هایی که تصاحب می‌کنند، استفاده ببرند.

وی تاکید کرد: استقلال در تعطیلات با چالش دور شدن از شرایط مسابقه روبرو می‌شود چرا که در وضعیت مطلوبی به سر می‌بُرد و ادامه لیگ به سود آنها بود اما حالا با برگزاری مسابقات دوستانه باید این معضل را برطرف کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha