اجرای هفت هزار برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امسال (۳۰ شهریور تا ۶ مهر)، هفت هزار برنامه ویژه این ایام با محوریت بسیج در این استان به اجرا در می‌آید.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مرتضی کاظمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این تعداد برنامه در قالب ٧۵ عنوان با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج، رده‌های مقاومت و همراهی اقشار مختلف اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با سخنرانی محوری مقام معظم فرمانده کل قوا، رژه نیروهای مسلح و غبارروبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی و شرکت نمادین در نمازهای جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری ١٠٠ مورد یادواره شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح استان و تجلیل از فرماندهان جنگ از دیگر برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ کاظمی اظهار کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس، «ما مقاوم هستیم» انتخاب شده که تدوین و اجرای برنامه‌ها نیز در همین راستا تمهید شده است.

وی گفت: هدف از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری، تجدید میثاق و زنده نگهداشتن یاد و نام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تحقق منویات مقام معظم رهبری، تبیین انتقال به نسل‌های آینده، تقویت روحیه جهاد و شهادت طلبی و تشریح نقش دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب است.

به گزارش ایرنا، امسال چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس ملت ایران است؛ هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز شده و  تا ششم مهر ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha