سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال: موفقیت ایران مهم است نه نام مربی

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق تیم ملی ایران فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی در جام‌جهانی موفق شود چرا که موفقیت تیم ملی مهم‌تر از هر نامی است.

رضا وطنخواه روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران اظهار داشت: دیگر چه بخواهیم و چه نخواهیم باید کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی تیم ملی قبول کنیم. امیدوارم حضور کی‌روش شوک مثبتی برای تیم ملی باشد و البته با دیدار دوستانه شب گذشته مقابل اروگوئه و کسب پیروزی، فکر می‌کنم که تیم ملی بتواند نتایج خوبی بگیرد. 

وی افزود: برای من نام ایران و موفقیت تیم بالاتر از نام کی‌روش و هر مربی دیگری است. الان دیگر وقت انتقاد و مسائل دیگر نیست. باید از تیم ملی حمایت کنیم تا بتواند در جام جهانی بهترین نتایج را بگیرد و از گروهش صعود کند چرا که از دید من این ظرفیت و توانایی را دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران تاکید کرد: برای موفقیت چهار رکن تاثیرگذار است. مدیریت، بازیکنان، مربی و تدارکات که از اصلی‌ترین عواملی است که باید لحاظ شود. آرزوی قلبی ما این است که تیم ملی با ارائه بازی‌های خوب موفق شود.

وطنخواه خاطرنشان کرد: در حالت ایده‌آل موفقیت این است که به مرحله بعد برسیم اما اینکه بازیکنان ما کیفیت خود را به دنیا نشان دهند، هم خودش یک موفقیت است. با این حال امیدوارم بازیکنان در بهترین شرایط خود تا جام جهانی قرار داشته باشند و بتوانند مردم را خوشحال کنند.

وی در مورد اینکه کی‌روش به بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارج از ایران اعتقاد ویژه‌ای دارد و تاثیر این موضوع در تیم ملی، توضیح داد: بازیکنان داخلی کیفیت دارند اما این نظر سرمربی است. نباید کتمان کنیم که بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی، با امکانات بیشتری کار می‌کنند و مربیان حرفه‌ای دارند. البته هر کسی برای موفقیت تیم ملی بازی می‌کند قابل احترام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha