۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84891400
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیزات آموزشی - پژوهشی به هنرستان‌های گیلان ارسال شد

رشت - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از ارسال و توزیع تجهیزات آموزشی و پژوهشی در قالب طرح "وارش تابستانه" در آستانه سال تحصیلی جدید به هنرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان، محمد فائزی گفت: کاروان تجهیزات آموزشی شامل؛  ۶۴ قلم کالای ویژه هنرستان‌ها به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال است که در قالب طرح وارش تابستانه برای توزیع در ۱۱۸ هنرستان در شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده‌است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر تقویت هنرستان‌ها اضافه کرد: ارسال تجهیزات آموزشی - پژوهشی توسط آموزش و پرورش گیلان با هدف توسعه و تجهیز هنرستان ها در راستای پیشرفت و رفع نیازهای کشور انجام می شود.  

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه توزیع این تجهیزات با توجه به نیاز هر ناحیه و منطقه از استان انجام می شود، خاطر نشان کرد: اختیار نحوه توزیع این تجهیزات در مدارس در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق داده شده است.

وی با اشاره به توزیع تعدادی تجهیزات از جمله کامپیوتر در شهرستان‌های گیلان طی هفته آینده افزود: اجرای مطلوب و اثربخش پروژه مهر در راستای تحقق شعار "همدلی، پویایی و نصیب برابر آموزشی"، اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: در سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر به هنرستان های استان به صورت ویژه توجه می شود و توزیع تجهیزات مورد نیاز هنرستانهای مدنظر است.

در سال تحصیلی گذشته افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha