۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۶:۵۷
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84890983
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بروجردی در طرح غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند

بروجرد - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز بروجردی در طرح غنی سازی اوقات فراقت که در ۲۲ پایگاه در سطح شهرستان برپا شده بود شرکت کردند.

" نریمان سبحانی نیا" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد دانش آموز در ۳۶ رشته علمی، هنری، فرهنگی، فنی و حرفه ای و ورزشی در ایام تعطیلات تابستانی در برنامه های پیش بینی شده اوقات فراغت خود را گذراندند.

وی اظهار داشت: با توجه به لغو محدودیت‌های کرونایی امسال پس از ۲ سال تعطیلی طرح غنی سازی اوقات فراغت در تابستان برای دانش آموزان طراحی شد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: در این بسته فعالیت‌های هنری، قرانی و تربیت بدنی و همچنین آموزشی برای تثبیت پایه‌های آموزشی دانش‌آموزان نیز برنامه‌ریزی شده بود.

سبحانی نیا اضافه کرد: حداقل هزینه را برای استفاده دانش اموزان در مراکز اوقات فراغت در نظر گرفتیم و برای دانش آموزان فعال در کانون‌های مساجد نیز با تفاهم نامه منعقده شده به صورت رایگان محاسبه شد.

وی با اشاره به جمعیت ۶۵ هزار نفری دانش آموزان در بروجرد ادامه داد: همه ظرفیت‌ها را باید در اختیار دانش آموزان قرار دهیم و به سمت مهارت آموزی حرکت کنیم و باید عقب افتادگی موجود که در دوران کرونا ایجاد شد را جبران کنیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha