۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 2506
کد خبر: 84890721
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده رادوشوویچ خطری برای مجوز حرفه‌ای پرسپولیس ندارد

تهران- ایرنا- مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده رادوشوویچ هیچ خطری برای باشگاه در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایرنا، امیرعلی حسینی درباره شرایط پرونده بوژیدار رادووشویچ دروازه‌بان اسبق پرسپولیس، اظهار داشت: این پرونده خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و در مرحله مفتوح است. طی نامه‌ مکاتبه شده از سوی دادگاه عالی ورزش به باشگاه پرسپولیس، در تاریخ ۱۶ سپتامبر(جمعه ۲۵ شهریور)، اعلام شد که این دادگاه در نظر دارد تا در تاریخ ۹ نوامبر برابر با ۱۸ آبان ماه، جلسه استماعی جهت رسیدگی به این پرونده تشکیل دهد.

حسینی اضافه کرد: در مکاتبات قبلی دادگاه عالی ورزش با باشگاه پرسپولیس، پنل داوری مشخص شد که ریاست آن بر عهده داوری از کشور ایتالیا است و دو داور دیگر یکی از باشگاه پرسپولیس و دیگری، داوری که از سوی رادو شوویچ انتخاب شده است، این پرونده را مورد بررسی قرار خواهند داد. این سه داور به اتفاق منشی و افراد دیگر در این جلسه حضور خواهند داشت.

مدیر بین‌الملل باشگاه خاطرنشان کرد: در هر حالت، پرونده رادو شوویچ در مرحله مفتوح است و رأی بدوی فیفا هنوز قطعی نشده‌است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه خطری را در FIFA ،CAS و AFC درباره مجوز حرفه‌ای ایجاد نخواهد کرد تا اینکه این جلسه استماع برگزار شده و داوران، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر کند. قطعا تا آن زمان هیچ خطری باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha