۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 84889794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: بر ایستادگی در کنار سوریه تاکید می کنیم

۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۵۹
کد خبر: 84889794
حماس: بر ایستادگی در کنار سوریه تاکید می کنیم

تهران – ایرنا – سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تجاوز نظامی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم و بر ایستادگی در کنار این کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری فلسطینی شهاب، حازم قاسم روز شنبه گفت: تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به کشور برادر سوریه را که فرودگاه بین المللی دمشق را هدف قرار داد و به شهادت پنج نظامی سوری شد، به شدت محکوم می کنیم.

وی افزود: این حمله ادامه تجاوزگری رژیم صهیونیستی در سراسر منطقه است و ما بر ایستادگی در کنار سوریه برای مقابله با این تجاوز مستمر تاکید می کنیم.

رژیم صهیونیستی در نخستین دقایق بامداد شنبه مناطقی در اطراف فرودگاه بین المللی دمشق و برخی از مناطق جنوب این شهر را بمباران کرد.

یک مقام نظامی سوری به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد به وقت محلی، رژیم صهیونیستی دست به یک حمله هوایی از سوی شمال شرق دریاچه طبریا زد.

این مقام نظامی افزود: به دنبال این حمله، فرودگاه بین‌المللی دمشق و برخی مناطق در جنوب شهر هدف قرار گرفت، اما پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های متجاوز مقابله و بیشتر آنها را سرنگون کرد.

به گفته این مقام‌ نظامی، علاوه بر جان باختن این پنج نفر، خسارت مادی نیز به نقاط مورد حمله وارد آمد.

این تجاوزات هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد، این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha