۲۵ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۰۲
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 84889318
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تماس استاندار کردستان با پدر مهسا امینی/ تاکید زارعی کوشا بر پیگیری جدی موضوع

سنندج- ایرنا- اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان ، در تماس تلفنی با پدر مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی که عصر امروز جمعه در تهران جان خود را از دست داد، بر پیگیری جدی موضوع تاکید کرد.

به گزارش ایرنا؛ زارعی کوشا جمعه شب در حساب توییتری خود نوشت: در تماس با پدر محترم و صبور دخترمان مهسا امینی (ژینا) ضمن تسلیت به ایشان و مادر داغدارش، بر پیگیری جدی و بررسی دقیق علت حادثه و برخورد با هر گونه قصور و تقصیر احتمالی حسب دستور رئیس جمهور محترم تاکید کردم.

وی ادامه داد: از خداوند منان برای خانواده محترم و بازماندگان ژینا صبر و اجر طلب می کنم.

پیش از این، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور که در سفر ازبکستان به سر می‌برد، به وزیر کشور دستور داده بود، علت و جزئیات حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را گزارش کند.

بر این اساس احمد وحیدی نیز به معاون امنیتی انتظامی این وزارتخامه ماموریت داد موضوع را با فوریت مورد بررسی قرار دهد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روز جمعه در بیانیه ای در مورد علت فوت این دختر جوان اعلام کرد: در اجرای دستور فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر رسیدگی دقیق به این موضوع به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در همان ساعات اولیه حادثه فوق،بلافاصله رسیدگی به آن بدون هیچ گونه ملاحظه ای در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت؛ براساس نتایج به دست آمده و بازبینی دوربین های مداربسته نامبرده روز سه شنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه جاری به همراه تعدادی از افراد بدلیل پوشش نامناسب توسط ماموران پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ و به منظور اخذ تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شدند که وی در جمع سایر مراجعه کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل می شود که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد.

در این بیانیه آمده است: لازم به ذکر است، تصاویر ضبط شده دوربین های مدار بسته از لحظه ورود وی به مقر انتظامی تا انتقال توسط اورژانس به رویت خانواده وی رسیده است.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در این بیانیه افزود: بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال وی به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha