۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۹
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84888575
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ درصد از تعهد اشتغال امسال کلاله محقق شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۱۹
کد خبر: 84888575
۶۰ درصد از تعهد اشتغال امسال کلاله محقق شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار کلاله گفت: تاکنون ۶۰ درصد از تعهد اشتغال این شهرستان در سال ۱۴۰۱ در بخش‌های مختلف تحقق یافته و تلاش برای ایجاد فرصت‌های شغلی دیگر ادامه دارد.

به گزارش ایرنا از فرمانداری کلاله، فرهاد شیبک روز پنجشنبه در نشست ستاد راهبردی و رشد هشت درصدی شهرستان، تعهد اشتغالزایی کلاله در سالجاری را هزار و ۴۲۱ نفر اعلام کرد و اظهارداشت: تاکنون اسامی۹۰۳ نفر در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

 وی به اعتبارات اشتغال‌زایی تبصره ۱۸، تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: اعتبارات بر اساس قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها در بین دستگاه‌ها توزیع شده است لذا از ادارات درخواست داریم ضمن جذب کامل، به توسعه اقتصاد روستاها هم توجه ویژه داشته باشند.

۶۰ درصد از تعهد اشتغال امسال کلاله محقق شدفرماندار کلاله در بحث رشد هشت درصدی در برنامه ششم توسعه و ابلاغیه استاندار گلستان، افزود: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها به رشد اقتصادی ۶.۶ درصدی، رشد ۸.۴ درصد در صنعت، رشد ۹۹.۱ درصد در بخش معدن و رشد ۵.۲ درصد بخش مسکن شهرستان برسیم.

شیبک تحقق رشد اقتصادی هشت درصدی را تکلیفی برای ادارات دانست و بیان کرد: تحقق این مهم، در گرو فراهم سازی زمینه‌های سرمایه گذاری و تسهیل در فرایندهای مربوط به آن است.

شهرستان کلاله ۱۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که در دو نقطه شهری و ۱۲۰ روستا سکونت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha