۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبر: 84888559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تورهای رایگان ورامین گردی برگزار می‌شود

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲
کد خبر: 84888559
تورهای رایگان ورامین گردی برگزار می‌شود

ورامین- ایرنا- رئیس دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین گفت: همزمان با هفته گردشگری، تورهای رایگان ورامین گردی، پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از خبر روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ورامین، محمدرضا تاجیک با اعلام این خبر اظهار داشت:همزمان با هفته بزرگداشت گردشگری در نیمه نخست مهرماه، برای نخستین بار تورهای گردشگری ورامین گردی به صورت رایگان و هفتگی در روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود.

وی افزود: این تورها به صورت گروهی و یکروزه و نیمروزه برنامه‌ریزی شده و در زمان اجرا، اساتید ورامین شناس و کارشناسان دفتر میراث فرهنگی با همراهی گردشگران، توضیحات و اطلاعات لازم را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند.

وی گفت: در این تور گردشگران از جاذبه های گردشگری باستانی، تاریخی، مذهبی، طبیعت‌گردی، روستاگردی و کارگاه‌های تولید صنایع دستی دشت ورامین و اثار مهمی تاریخی از جمله مسجد جامع، برج علاءالدوله، امامزاده یحیی (ع)، کارگاه های شیشه و آبگینه، یخچال حصارکوچک،آب انبار قلعه بلند و جاذبه های طبیعت گردی روستاهای هدف گردشگری خاوه،حصار حسن بیک، باغخواص و ...بازدید می‌کنند.

تاجیک تصریح کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این تورها می‌توانند در روزهای اداری و از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با شماره تلفن ۰۲۱۳۶۲۵۹۷۹۵ اداره میراث فرهنگی شهرستان ورامین تماس گرفته و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
ورامین با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
این شهرستان بیش از ۴۰۰ اثر و محوطه تاریخی دارد که از این تعداد، ۷۸ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha