۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84888517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ هکتار از اراضی ملی در گچساران رفع تصرف شد

۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84888517
۳۲ هکتار از اراضی ملی در گچساران رفع تصرف شد

گچساران- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲ هکتار از اراضی ملی گچساران در پلاک ۲۹ پکک این شهرستان قلع و قمع و رفع تصرف شد.

سرهنگ محمد داور روز پنجشنبه در حاشیه قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی گچساران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در راستای اجرای احکام قضایی صادره از  محاکم قضایی در گچساران انجام شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان اراضی ملی ۳۹۱ مترمریع قلع و قمع و مابقی رفع تصرف شده  گفت: با متخلفانی که بدون مجوز قانونی اقدام به رفع تصرف زمین های ملی کنند، برخورد  خواهد شد.

داور ابراز کرد: این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست یک  سودجو خارج شد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف زمین های منابع ملی در شهرستان گچساران انجام شد.

داور ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ هکتار از باغ مرکبات بالای پنج سال در منطقه تلخاب شیرین این شهرستان مطابق با قانون در هفته گذشته  قلع و قمع شد.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان امسال از دست افراد سودجو رفع تصرف شد.

۳۲ هکتار اراضی ملی در گچساران رفع تصرف شد

داور اظهار داشت: بیش ۳۰  پرونده تخلف امسال در عرصه منابع طبیعی این شهرستان تشکیل شده و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود، از سوی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha