تامین نیاز آبی جمعیت ۴ هزار نفری سه روستای سیریک هرمزگان بهبود یافت

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید آب شرب روستاهای «شهید مردان»، «کنارجو» و «دودر» بخش بمانی سیریک با حمایت ویژه استاندار به پایان رسید و تامین آب چهار هزار نفر از اهالی این روستاها بهبود یافت.

به گزارش ایرنا، عبدالحمید حمزه پور  روز پنجشنبه با قدردانی از حمایت ویژه استاندار هرمزگان در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی به سیریک افزود: نگاه ویژه نماینده عالی دولت در هرمزگان، در تکمیل طرح های آبرسانی این استان از ابتدای سالجاری به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت که در تازه ترین اقدام و پس از درخواست اهالی این روستاها در سفر هفته دولت به سیریک و قول تحقق فوری این خواسته، نیاز آبی ‌۴ هزار نفر از اهالی روستاهای این منطقه برطرف شد.
وی تصریح کرد: آب مورد نیاز این روستاها از خط انتقال راونگ تامین می شود که به دلیل قدرت پایین الکتروپمپ، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان طرح بهسازی ایستگاه پمپاژ کرپان و نصب ۲ پمپ با ظرفیت ۱۵ کیلووات را در دستور کار قرار داد.
مدیرعامل آبفای هرمزگان اظهارداشت: با این اقدام جهادی، طرح آبرسانی در مدت زمان ۱۰ روز تکمیل و اهالی سه روستای یاد شده به آب شرب پایدار دست پیدا کردند.
حمزه پور یادآورشد: همزمان با اجرای این طرح، بهسازی تاسیسات ایستگاه های پمپاژ «دودر» و «کنارجو» نیز در دستورکار قرار گرفت و به پایان رسید.

سرخط اخبار استان‌ها