۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 84888300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویکرد دولت مردمی اعتماد به توان جوانان است

بوشهر- ایرنا- مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: رویکرد دولت مردمی و استاندار بوشهر جوانگرایی و اعتماد به جوانان است و امروز شاهد حضور این قشر در سطوح مختلف مدیریتی این استان هستیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید حیدری روز پنجشنبه در نشست با جمعی از اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان، بیان کرد: بسیاری از کمبودها و کاستی‌های موجود در بیشتر جوامع بشری دیده می‌شود و هیچ یک از این مشکلات نباید مانع تلاش جوانان برای تحقق اهداف عمیق شود.

وی افزود: مسئولان آینده این استان و کشور ما بی شک از میان جوانان و نوجوانان فعال امروزی برگزیده می‌شوند؛ بنابراین جوانان باید بر عمق بخشی به فعالیت‌های و برنامه‌های خود متمرکز باشند و از اقدامات گذرا، لحظه ای و احساسی فاصله بگیرید.

حیدری اضافه کرد: در همین راستا اولویت بندی مسائل و برنامه ها و توجه به رویکرد مساله محوری از ضرورت‌هایی است که باید در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه جوانان قرار گیرد.

مدیر کل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اظهار کرد: رمز موفقیت و پیشرفت یک جوان ابتدا در خالص کردن نیت و کار کردن برای خداوند و جلب رضای او است.

حیدری بیان کرد: کمبود بودجه و امکانات نباید جوانان فعال سازمان‌های مردم نهاد را نا امید کند و مانعی در پیش روی آنها باشد چرا که با نگاهی به تاریخ دفاع مقدس، روشن است که جوانان همین مرز و بوم در جنگی نابرابر با تکیه بر معنویت و توجه به خدا در مقابل اجماع قدرت های پوشالی دنیا با حجم بزرگی از سرمایه‌ها و امکانات مدرن ایستادند و موفقیت‌های بزرگی را بدست آوردند که موجب تعجب و حیرت کارشناسان مسائل جنگ در سطح جهان شده است.

وی گفت: این موفقیت‌ها با محاسبات ریاضی به هیچ عنوان دست یافتی نبود و این تنها نتیجه روحیه معنوی جوانان به همراه ابتکار، خلاقیت و توجه به ظرفیت‌های درونی بوده است.

اعتماد به جوانان در بوشهر عملیاتی شده است

مسئول امور نوجوانان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر در ادامه این نشست گفت: با تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور و استاندار بوشهر بر اعتماد به نسل جوان، این امر در استان بوشهر عملیاتی شده است.

محمدرضا تنو افزود: جوانان و نوجوانان مجمع جوانان استان بوشهر تا کنون فعالیت‌های مطلوب و جامعی را  در راستای پیشبرد دغدغه‌های خود انجام داده اند و در ادامه نیز با استفاده از تجربیات موجود و حمایت مدیران جوان هم استانی به دنبال تعالی قشر جوان در بوشهر هستیم.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب درباره مطالبه‌گری، تاکید کرد: بر اساس این منویات مطالبه گری باید همراه با رعایت اخلاق، عدالت و حفظ آبروی افراد باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha