۲۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84888268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تسهیل ازدواج جوانان به کاهش معضلات دیگر منجر می‌شود

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به اینکه با تسهیل ازدواج جوانان بسیاری از معضلات و مسائل نیز در کنار آن به حداقل می رسد گفت: موضوع تسهیل ازدواج جوانان باید بیش از گذشته جدی گرفته شود و با توجه به آمار تسهیلات ۴۸ درصدی می توان با هم افزایی این رقم را به مراتب افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محسن افشارچی روز پنجشنبه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به اینکه در برخی اوقات برنامه ریزی ها بر مبنای یکسری پروژه انجام می شود، افزود: در برخی مواقع هم برنامه ریزی ها تمرکز بر کار هسته ای موجب می شود بسیاری از پروژه ها دیگر نیز به راحتی انجام گیرد.

وی، اضافه کرد: توجه به کارهای فرهنگی به ویژه کارهای هسته ای اهمیت داشته، هر چند باید توجه داشت بسیاری از کارهای اقتصادی نیز به حوزه فرهنگی باز می گردد.

این مسوول با بیان اینکه کاهش قیمت مسکن خود، بسیاری از معضلات فرهنگی را کاهش می دهد، ادامه داد: در حوزه فرهنگی یکی از کارهای هسته ای و مهم  ترویج و تسهیل ازدواج است.

وی با تاکید بر اینکه ازدواج ابزاری برای ایجاد آرامش روانی در جامعه محسوب می شود، اظهار داشت: هر کسی در این زمینه گام بردارد و به عبارتی تسهیلگر ازدواج جوانان باشد به برنامه ریزی اصلی کمک کرده است.

افشارچی با بیان اینکه وام ازدواج ابزار بسیار خوبی برای تسهیل ازدواج جوانان بشمار می رود، گفت متولیان امر به این مهم توجه کنند که گام برداشتن در این خصوص به حل دیگر معضلات کمک کرده اند و این موضوع اهمیت ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه حوزه ازدواج یکی از کارهای هسته ای است و متولیان امر باید توجه بیشتری به آن داشته باشند، اظهار داشت: هر چند در جنگ اقتصادی مواجه هستیم، با اقدامات انجام گرفته اتفاقات خوبی در چند سال آینده برای مقابله با تحریم رخ خواهد داد.

این مسوول با اشاره به تحقیق انجام گرفته در خصوص اوقات فراغت جوانان در استان گفت: در این زمینه باید کارهای لازم انجام شود و نتایج و ماحصل این تحقیق بطور جدی تری مورد توجه دست اندرکاران امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و دانشگاهها به موضوع ساماندهی اوقات فراغت فعالتر باشند، خاطرنشان کرد: اصلی ترین ابزار غنی سازی اوقات فراغت ورزش است و این موضوع اهمیت دارد و در این راستا ورزش غیر همگانی باید تبلیغ شود.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha