مرفاوی: از قرقیزستان بهتر بودیم / بازیکن ما قصد بی‌احترامی به تماشاگران را نداشت

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: تیم ما امروز خوب بازی کرد. ادامه بازی‌های کافا که در آن قهرمان شدیم را اینجا انجام دادیم و کاملا امروز بر بازی مسلط بودیم.

به گزارش ایرنا، عبدالصمد مرفاوی عصر چهاشنبه پس از برتری برابر تیم‌ ملی قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: اول از همه به بازیکنان‌ خودم تبریک و به بازیکنان حریف خسته نباشید می‌گویم. تیم ما امروز خوب بازی کرد. ادامه بازی‌های کافا که در آن قهرمان شدیم را اینجا انجام دادیم و کاملا امروز بر بازی مسلط بودیم.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی را خلق کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری این بازی را ببریم اما قرقیزستان با دفاع مطلق پا به زمین گذاشته بود و چشم به ضد حملات داشت. در کل بازی برتر بودیم. توانستیم به گل برسیم و سپس مسابقه را کنترل کردیم.

سرمربی تیم جوانان درخصوص یکی از صحنه‌های بحث‌برانگیز بازی که یکی از شاگردانش توپ را به سمت تماشاگران شوت کرد، گفت: بازیکن ما قصد  نداشت توپ را به سمت تماشاگران شوت یا بی احترامی کند. به هرحال بازیکنان در این سن و سال اشتباهاتی دارند و ممکن است چنین اتفاقاتی پیش بیاید. اگر بازیکن ما کار اشتباهی انجام داده و تقصیر از سمت ما بوده، من عذرخواهی می‌کنم. او هیچ قصدی نداشت و فقط از روی احساسات توپ را به بیرون زد.

مرفاوی در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی مبنی براینکه داور می‌توانست برای هرکدام از دو تیم پنالتی بگیرد، عنوان کرد: من صحنه خاصی را ندیدم که داور به نفع ما یا به نفع حریف پنالتی بگیرد. بسیار منصفانه و عادلانه سوت زد. او اجازه داد بازی در جریان باشد و زیاد مسابقه را متوقف نکرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha