دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهند

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هدایت اقدامات علمی دانشگاه‌های استان به سمت‌وسوی فعالیت‌های دانش‌بنیان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز چهارشنبه در بازدید از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و آزاد اسلامی واحد شهرکرد به‌منظور ارزیابی آمادگی مراکز آموزش عالی چهارمحال و بختیاری برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: نظارت مستمر و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات موجود در حوزه‌های آموزشی دانشگاه‌ها مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.

وی فراهم شدن زمینه برای ارتقای سطح علمی دانشجویان در مراکز دانشگاهی را ضروری دانست و افزود: اندیشیدن تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزش عالی استان با کمترین مشکل در دستور کار قرار گیرد.

حسین‌میرزایی افزایش سطح رضایت‌‍مندی دانشجویان در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: امکانات مورد نیاز برای خوابگاه‌های دانشجویی، سلف‌سرویس، کلاس‌های درس، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه‌های استان به‌موقع فراهم شود.

وی فراهم شدن زمینه‌های تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را ضروری دانست و یادآور شد: ارتقای کمی و کیفی دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی باعث افزایش رضایت‌مندی عمومی می‌شود.

دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های دانش‌بنیان را افزایش دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری رعایت عدالت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف را ضروری برشمرد و اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان به‌ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا در خط مقدم سلامت، تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌منت داشته‌اند که قابل قدردانی است.

وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری‌های غیرواگیر گفت: ترویج سبک زندگی سالم بین افراد جامعه می‌تواند در کاهش این بیماری‌ها نقش‌آفرینی کند.

حسین‌میرزایی به قطعی اخیر آب در شهرکرد اشاره و تأکید کرد: در این دوران نیروهای مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تلاش‌های شبانه‌روزی برای حفظ سلامت مردم انجام دادند.

وی با اشاره به فعالیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی افزود: فعالیت این کانون‌ها و تشکل‌ها در دانشگاه‌های استان رصد و از تشکل‌های انقلابی حمایت ویژه شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از ۴۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاههای استان در حال تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha