۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84887503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار خلخال: دستگاه‌های اجرایی شهرستان پروژه‌های خود را در سامانه منتاک بارگذاری کنند

اردبیل-ایرنا- فرماندار شهرستان خلخال از مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست پروژه‌های در دست اجرای خود را در سامانه منتاک دولت (سامانه مدیریت و نظارت در توسعه استان‌های کشور) بارگذاری کنند تا امکان رصد آنی پروژه از مرکز امکان‌پذیر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سید جواد یحیی‌زاده در جلسه شورای اداری امروز خلخال اظهار کرد: ضعف عملکرد برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی موجب افزایش قابل توجه مراجعات مردمی به فرمانداری شده است.

وی افزود: چنانچه مسئولین دستگاه‌های اجرایی وظایف محوله خود را به درستی انجام دهند قطعاً از میزان مراجعات اداری روزانه به فرمانداری کاسته خواهد شد.

فرماندار خلخال با بیان اینکه واحدهای ناظر در فرمانداری برای ارزیابی مدیران شهرستان در نظر گرفته خواهد شد، از مسئولین ادارات شهرستان خواست با برنامه‌ریزی، رایزنی با مدیران کل و تعریف پروژه‌های جدید شهرستان را به‌سوی توسعه و آبادانی سوق دهند.

یحیی‌زاده همچنین با اشاره به رصد لحظه‌ای و آنی پروژه‌ها از سوی معاونت عمرانی وزیر کشور بیان کرد: دستگاه‌ها تمامی پروژه‌های خود را در سامانه منتاک دولت بارگذاری کنند تا امکان رصد آنی پروژه‌ها از تهران امکان‌پذیر شود که یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این سامانه، پیگیری امور مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل و تسریع آن‌ها است.

وی با بیان اینکه  سال مالی ۱۴۰۰ در بیست و سوم شهریور ماه به پایان می‌رسد، اظهار داشت: مسئولین دستگاه‌های اجرایی تنها تا پایان امروز فرصت دارند تا نسبت به جذب اعتبارات جذب نشده و باقیمانده سال گذشته اقدام کنند.

یحیی‌زاده با  تبریک و گرامیداشت پیشاپیش ایام هفته دفاع مقدس، مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و ارگان‌های این شهرستان را برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال فراخوان خواند.

فرماندار خلخال اظهار داشت: پس از دو سال توقف ویژه برنامه‌های این هفته به علت شیوع کرونا انتظار از همه مسئولین تلاش مضاعف برای اجرای برنامه‌های مناسب با سطح کیفی و کمی بهتر و مطلوب‌تر از سال‌های قبل از شروع کرونا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال هم در این جلسه از پیش‌بینی یکصد برنامه برای اجرا در ایام هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

 سرهنگ جواد نوروزی،  اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، رژه موتوری و خودرویی ادارات و دستگاه‌های اجرایی، گلباران مزار شهدای جنگ تحمیلی، دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان و به صدا درآمدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha