۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 84887428
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دماوند: مسئولان شخصا مطالبات اهالی شهرستان را پیگیری کنند

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مسئولان شخصا مطالبات اهالی شهرستان را پیگیری کنند، گفت: طعم شیرین خدمت، نتیجه قطعی مدیریت انقلابی در دولت مردمی سیزدهم است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رضا طاهرخانی در جلسه بررسی مشکلات روستای جورد از روستاهای بخش رودهن شهرستان دماوند در جمع اهالی این روستا با اشاره به اینکه مطالبات اهالی این روستا متاسفانه چند سال است که بر زمین مانده است، افزود: به دلیل عدم پیگیری و کم توجهی در گذشته برخی از مسائل مطرح شده، چندین سال است که بر زمین مانده و باید با پیگیری های مستمر توسط مسئولین مربوطه این مشکلات رفع شود.

وی ادامه داد: در بحث مسکن جوانان نیز در سالهای تصدی اینجانب به عنوان بخشدار رودهن پیگیری هایی انجام شد اما بعد از آن، این طرح نیز مسکوت ماند و هیچ پیگیری در این زمینه انجام نشده است که در این راستا نحوه تخصیص زمین جوانان نیز در دست بررسی است.

طاهرخانی با اشاره به اینکه طعم شیرین خدمت، نتیجه قطعی مدیریت انقلابی در دولت مردمی سیزدهم است، افزود: با تلاش جهادی و انقلابی مسئولان، مطالبات اهالی شهرستان دماوند یکی پس از دیگری در حال محقق شدن است؛ وعده های داده شده به مردم در حال به ثمر رسیدن بوده و مردم باید طعم شیرین خدمت را در دولت آیت الله رئیسی حس کنند.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه خدمات دولت برای اقشار آسیب پذیر مضاعف است، خاطر نشان کرد: اساس کار دولت مردمی سیزدهم خدمت رسانی به مردم کشور به ویژه اقشار آسیب پذیر است و در این راه باید تمامی مسئولان در پیگیری های مردم و رفع کاستی ها پیش قدم باشند.

 طاهرخانی گفت: در جلسه اینجانب و نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان برنامه ریزی استان تهران زیر سازی و آسفالت کلی راه سه روستای شمالی بخش رودهن مورد ‌پیگیری قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا که فاز اول آن عملیاتی شده است و در فاز دوم هم با حمایت های استاندار محترم تهران تا چند روز آینده عملیاتی خواهد شد و همچنین در تخصیص قیر یارانه ای نیز پیگیری هایی انجام شده است.

لازم به ذکر است با توجه به مطالبات اهالی روستا مبنی بر اضافه شدن گشت های انتظامی به ویژه در روزهای پایانی هفته، دستورات لازم در این خصوص توسط فرماندار شهرستان دماوند صادر شد.
مدیران باید به صورت میدانی در جریان مطالبات به حق مردم باشند

فرماندار شهرستان دماوند همچنین درخصوص مشکلات اهالی روستای آردینه از توابع بخش رودهن با اشاره به نگاه انقلابی و جهادی دولت آیت الله رئیسی جهت تحقق مطالبات مردم گفت: بی‌شک در شروع کار دولت سیزدهم حجم انبوهی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی که بخشی زیادی از آن ناشی از کم‌ کاری در گذشته بود وجود داشت اما از آنجا که در هر عرصه‌ای که کار جهادی و انقلابی انجام شده  کارها به صورت مطلوب پیش رفته و مشکلات نیز بر طرف شده است.

 طاهرخانی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم تفاوت دولت میدانی با پشت میز نشین را نشان داد افزود: با روی کار آمدن دولت مردمی اقدامات قابل توجهی در سطح کشور  انجام شده و با سعی تلاش شبانه روزی  مسئولان جهادی که در راس آن شخص ریاست محترم جمهور، پروژه های مختلف عمرانی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت که نمونه های زیادی از آن، در سطح شهرستان دماوند در هفته دولت سال جاری مشاهده شد.

وی ادامه داد: با توجه به همدلی به وجود آمده در بین مسئولان شهرستان دماوند شاهد برطرف شدن کاستی های شهرستان هستیم و مطالبات دیرین مردم در حال محقق شدن است.

طاهرخانی گفت: مسئولین نسبت به گره گشایی از مشکلات مردم اقدام کنند و با سعه صدر پاسخگوی مطالبات آنان باشند و با کار جهادی و تلاش شبانه روزی نسبت به پیگیری این مطالبات اقدام کنند و باید توجه داشت که  یک دولت انقلابی، مردمی و پرتلاش پشت دیوار و بن‌بست‌ها نخواهد ماند.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه در بحث رودخانه سیاه رود پیگیری های لازم جهت لایروبی آن انجام شده است، گفت: با توجه به درخواست اهالی روستای های شمالی بخش رودهن در ایجاد متجمع دامداری،‌پیگیری هایی در این خصوص انجام شده و  ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور آب موظف به پیگیری در این خصوص خواهند بود.

وی افزود: بهسازی معابر روستای آردینه نیز اعتباراتی با پیگیری های انجام شده و توسط اینجانب و نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه تخصیص یافته است که در این خصوص نیز باید دهیار و شورای روستا پیگیری های لازم را انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha