زمینه همکاری آحاد مردم در نظام جمهوری اسلامی فراهم است

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل زندان های لرستان گفت: زمینه تعاون، همکاری، همدلی و همراهی آحاد مردم جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی زندان های لرستان عبدالمجید کشوری در آیین سوگواره بونگ چمر (بانگ عزا) به مناسبت اربعین حسینی اظهار کرد: این مهم با پیروی از آرمان های بلند امام خمینی (ره) و تاکیدات و نصایح ارزشمند مقام معظم رهبری تحقق می یابد.

وی گفت: باتوجه به آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و به تاسی از تاکیدات مقام معظم رهبری، توجه به امور زندان ها و رعایت شان و منزلت انسان ها، ضروری است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالار و استوار بر شاخصه های حکومت اسلامی است و نظام اسلامی نیز زمانی در وجه تعالی خود بروز پیدا خواهد کرد و برای مردم ملموس خواهد بود که اتحاد و همدلی در جامعه و بین مردم گسترش یابد.

کشوری ادامه داد: اگر امروز جامعه مددکاران و زندانبان برای برطرف کردن مشکلات مددجویان تلاش می کنند برگرفته از آموزه های امام و رهبری است چراکه نظام اسلامی تاکید بیشتری بر بعد اجتماعی وکمک به همنوعان دارد.

وی گفت: مقام معظم رهبری بر جبهه سازی فرهنگی و بصیرت افزایی تاکید فراوان دارند چراکه با ایجاد فرهنگ همدلی و احساس مسوولیت اجتماعی در قبال یکدیگر، جامعه اسلامی در مسیر تعالی گام بر می دارد.

کشوری اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام همواره در حال ضربه زدن، کوچک شمردن و در حاشیه کشاندن خدمات نظام هستند و اکنون نیز سعی دارند پیاده‌روی باشکوه اربعین حسینی را تحت شعاع قرار دهند اما مردم و آزادی خواهان واقف هستند این حرکات، توطئه و تبلیغات دروغ است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha