آغاز توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ بسته نوشت‌افزار و سبد کالا بین دانش‌آموزان نیازمند گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ بسته نوشت‌افزار و سبد کالا بین دانش‌آموزان نیازمند گلستان در آستانه بازگشایی مدارس به همت محمد شهرکی نیکوکار گنبدکاووس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسم متمرکز اهدای بسته‌های نوشت افزار و سبد کالا که روز چهارشنبه در دبستان دخترانه "ایل محمد بیکزاده" شهر گنبدکاووس برگزار شد، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان بالاترین انفاق در راه خدا را کمک به تحصیل علم و دانش دانش آموزان دانست و گفت: جامعه باسواد دچار گمراهی و جهالت نمی‌شود.

حجت الاسلام روح‌الله رجنی بابیان اینکه قیام امام حسین(ع) افزود: کمک به نجات انسان از جهالت در شرایط اقتصادی امروز جامعه که برخی خانواده‌ها توان تامین نیازهای تحصیلی فرزندان خود را ندارند، بسیار ارزشمند است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این مراسم از اقدامات انسان دوستانه محمد شهرکی در تامین نوشت افزار و سبد کالا برای دانش آموزان نیازمند این استان قدردانی کرد.

کمال الدین نظرنژاد گفت: درسایه کمک‌های این نیکوکار و سایر خیرین گنبدی پوشش تحصیلی در مناطق روستایی و حاشیه‌ای این شهر افزایش خواهد یافت و هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن نوشت‌افزار ترک تحصیل نخواهد کرد.

وی افزود: در سال تحصیل جدید ۸۶ هزار دانش آموز مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس از پایه اول دبستان تا متوسطه دوره دوم در ۵۷۳ آموزشگاه حاضر و به تحصیل خواهند پرداخت.

نظرنژاد اضافه کرد: آموزش‌ها در سال جدید تحصیلی حضوری خواهد بود و از بستر سامانه شاد برای اطلاع رسانی کلاس‌های فوق برنامه، بارگذاری برخی مطالب درسی و ارتباط مربیان با اولیا استفاده خواهد شد.

آغاز توزیع ۶ هزار و ۷۰۰ بسته نوشت‌افزار و سبد کالا بین دانش‌آموزان نیازمند گلستان
تجلیل از هفت خانواده شهید دانش آموزی گنبدکاووس توسط محمد شهرکی

رییس مجمع خیرین گلستان هم در حاشیه این مراسم که با تجلیل از هفت خانواده شهید فرهنگی و دانش آموز گنبدکاووس همراه بود، به خبرنگاران گفت: کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

محمد شهرکی افزود: سنت پسندیده جشن عاطفه‌ها که هر ساله در آستانه سال تحصیلی توسط کمیته امداد برگزار می‌شود، توانسته بخش قابل توجهی از نیازهای دانش آموزان کمتر برخوردار جامعه را برطرف کند.

وی با تاکید برضرورت همراهی بیشتر جامعه نیکوکاران استان گلستان و گنبدکاووس برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و نیز در سایر بخش‌ها، اضافه کرد: حضور فعال نیکوکاران در کنار مدیریت صحیح منابع کشور توسط مدیران سبب خواهد شد تا نیازمندی در جامعه نداشته باشیم.

"کیف و نوشت افزار شامل چند جلد دفتر، چند عدد مداد و خودکار، پاک کن، مداد تراش و یک بسته مدادرنگی" به همراه یک کیسه برنج ۱۰ کیلوگرمی، یک کارتن قند سه کیلویی، ۲ بطری روغن خوراکی، رب گوجه فرنگی و ماکارونی" از اقلام اهدایی حاج محمد شهرکی به دانش آموزان نیازمند استان گلستان است.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha