۱۳۰ هیات مذهبی و تشکل مردمی شهرری از راهپیمایان در روز اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند

شهرری- ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری گفت: ۱۳۰ تشکل و هیات مذهبی و مردمی در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین از دلدادگان حسینی در این شهرستان پذیرایی می کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام علی کنگرلو با اعلام این خبر افزود: این تشکل‌ها در قالب هیئات مذهبی، حسینیه‌ها مساجد، موسسات قرآنی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی از زائرین مضجع شریف سیدالکریم و عزاداران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.

وی یادآورشد: تعداد موکب‌ها نسبت به سال‌های گذشته افزوده شده و اقشار مختلف مردم شهرری با استفاده از کمک‌های خیران با ایجاد موکب از جمعیت میلیونی که از شهر تهران و شهرهای اطراف به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) می آیند، پذیرایی می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرری گفت: این موکب‌ها با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ در پنج مسیر و خیابان‌های فداییان اسلام، شهید رجایی، کمیل، جاده قم، جاده ورامین و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم ایجاد می شوند و به خدمت رسانی به عزاداران ودلدادگان حسینی مشغول هستند.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد اربعین شهرستان ری خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت در طول مسیر و مساجد و بقاع متبرکه، حضور روحانیون و طلاب در کنار مواکب، غرفه‌های مختلف ویژه کودکان، حسینیه کودک، غرفه‌های پرسش و پاسخ و مشاوره، خاطره نویسی، مسابقات عکاسی، دل نوشته ها، تعزیه، پخش برورشورها، حضور مداحان و قرائت زیارت اربعین و دیگر برناه‌های فرهنگی و هنری توسط فعالان فرهنگی و مردمی در روز اربعین انجام می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha