۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84887203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به عملیات امروز «جنین»

تهران-ایرنا- گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات صبح امروز جنین را که به شهادت دو تن از مبارزان فلسطینی و هلاکت یک افسر صهیونیست منجر شده است، تبریک گفته و اعلام کردند که جنین به راه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش در واکنش به درگیری‌های رخ داده بامداد امروز در شمال جنین اعلام کرد که جنین به مبارزه و مقامت خود در برابر رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تصویر مرحله جدید تحت عنوان «استمرار انقلاب» را ترسیم می‌کند.

عبداللطیف القانوع دیگر سخنگوی جنبش حماس در رابطه با عملیات مرکز ایست‌بازرسی الجلمه در جنین گفت که این عملیات پیام مهمی برای اشغالگران دارد و آن این است که صهیونیست‌ها با وجود ایجاد حصار و گذرگاه‌های متعدد، از امنیت برخوردار نخواهند بود.

القانوع تصریح کرد: اسرائیل بداند که سربازان و شهرک‌نشینانش همواره در تیررس جوانان مقاوم خواهند بود. جوانان فلسطینی نشان دادند که چنین عملیاتی پاسخ مشروع آنها به تجاوز اشغالگران به مسجدالاقصی به شمار می‌رود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم عملیات مبارزان فلسطینی در الجمله را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات پاسخ طبیعی و مشروع به جنایات رژیم اشغالگر است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم این عملیات را تبریک گفت و اعلام کرد که محال است، دشمن در سرزمین ما ثبات و آرامش داشته باشد.

گردان‌های شهدای الاقصی صبح امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که با نیروهای دشمن صهیونیست در نزدیکی ایست بازرسی الجلمه وارد درگیری مسلحانه شدیدی شده و ضربه سختی به آنان وارد کرده است.

عبدالرحمان هانی عابد و احمد ایمن عابد دو جوان فلسطینی ساکن شهرک کفردان در غرب جنین در درگیری مسلحانه بامداد امروز با اشغالگران در شمال جنین به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در این درگیری یک افسر صهیونیست به هلاکت رسیده است.

مبارزان فلسطینی بامداد امروز به این مرکز ایست و بازرسی رژیم صهیونیستی حمله کرده و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. در این حمله، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی کشته یا زخمی شدند و صهیونیستها به خاطر وخامت حال آنها مجبور شدند تا از بالگرد استفاده کنند.

بدنبال این تیراندازی، تصاویر منتشر شده حرکت آمبولانس های رژیم اسرائیل به سمت مرکز ایست و بازرسی و فرود بالگردهای این رژیم در داخل آن را نشان داد.

منابع محلی فلسطینی گفتند که بالگردهای رژیم صهیونیستی شماری از زخمی های ارتش این رژیم را به بیمارستان "رمبام" در شهر حیفا منتقل کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha