۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84887200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

در سایه تداوم ترس از مقاومت؛ ارتش اسرائیل اینبار در مرز غزه مانور برگزار کرد

تهران-ایرنا- در سایه تداوم ترس صهیونیست ها از رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در کمتر از دو هفته سومین مانور خود را این بار در منطقه هم مرز با نوار غزه برگزار می کند.

به گزارش ایرنا، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم امروز (چهارشنبه) مانور نظامی در منطقه «پیرامون غزه» برگزار خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کرد که این مانورر چند ساعت طول خواهد کشید و نیروهای نظامی این رژیم در آن مشارکت خواهند داشت و صدای انفجار نیز به گوش خواهد رسید.

در سایه ترس رژیم صهیونیستی از هشدارهای اخیر حزب الله لبنان نیز ارتش این رژیم روز گذشته مانوری نظامی را از خلیج حیفا تا محدوده منطقه مرزی فلسطین اشغالی با لبنان برگزار کرد که شامل حرکت نیروهای نظامی و یگان های دریایی بود و در چارچوب آن آژیر سیستم های هشدار به صدا درآمد.

این درحالی است که حدودا یک هفته پیش نیز ارتش رژیم صهیونیستی از بیم هشدارهای مقاومت لبنان مانوری را چند روزه را در مرز اراضی اشغالی فلسطین و لبنان برگزار کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان برای کتمان ترس رژیم اسرائیل از هشدارهای اخیر مقاومت لبنان تلاش کرد که این مانور را "یک مانور سالیانه" توصیف کند تا از این طریق اجرای آن را ناشی از هشدارهای اخیر حزب الله به تل آویو نداند.

این مانور رژیم صهیونیستی درپی هشدارهای اخیر حزب الله لبنان به این رژیم و تاکید بر دفاع از حقوق، ثروت ها و منابع دریایی لبنان در مقابل هرگونه دست اندازی صهیونیستها صورت می گیرد.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha