۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84887160
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای گیلان تا آخر هفته ۱۳ درجه کاهش می‌یابد

۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۴۲
کد خبر: 84887160
دمای هوای گیلان تا آخر هفته ۱۳ درجه کاهش می‌یابد

رشت - ایرنا - هواشناسی گیلان پیش بینی کرد تا آخر هفته دمای هوای استان بین پنج تا ۱۳ درجه کاهش یافته و اکثر مناطق استان شاهد بارش باران باشد.

به گزارش ایرنا، بر این اساس دمای هوای استان از امروز روند نزولی دارد و در این میان دمای هوای شهر رشت فردا نسبت به امروز ۶ درجه کاهش می‌یابد.  

طبق گزارش هواشناسی هم‌اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، بتدریج افزایش ابر است که از عصر امروز با احتمال بارش باران و رعد و برق همراه خواهد بود و بتدریج و ظرف ۲۴ ساعت آینده شاهد کاهش دما در شهرهای مختلف خواهیم بود.

 همچنین آسمان گیلان روز پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه نیمه ابری تا ابری، مه آلود همراه با کاهش دما خواهد بود و در برخی از ساعات بارندگی همراه با وزش باد و رعد و برق پیش‌بینی شده است. برای روز جمعه هم هوای استان نیمه‌ابری تا ابری در بعضی نقاط بارندگی همراه با وزش باد و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که از اواخر روز جمعه نیز با کاهش ابر و افزایش نسبی دما خواهد بود.

امروز شهرستان منجیل در جنوب گیلان با حداکثر ۳۸ درجه گرمترین و دیلمان با حداقل ۱۵ درجه خنک‌ترین مناطق گیلان هستند ضمن اینکه روز پنجشنبه (فردا) لوشان با حداکثر ۲۷ درجه گرمترین، دیلمان و شهرک ماسوله با حداقل ۱۳ درجه خنک‌ترین مناظق گیلان خواهند بود و روز جمعه نیز شهرستان منجیل با حداکثر ۳۰ درجه گرمترین، دیلمان و شهرک ماسوله نیز با ۱۳ درجه خنک‌ترین مناطق گیلان پیش‌بینی شده است.

براساس جدول پیش‌بینی‌های هواشناسی گیلان، آسمان امروز رشت نیز صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد، بتدریج افزایش ابر طی عصر امروز همراه با وزش باد شمالی و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که حداکثر دمای امروز  رشت ۳۱ درجه و حداقل به  ۲۲ درجه خواهد رسید، ضمن اینکه دمای هوای رشت برای روز پنجشنبه حداکثر ۲۵ و حداقل ۲۰ درجه و برای روز جمعه نیز، حداکثر ۲۶ و حداقل ۱۹ درجه پیش‌بینی شده است.

گیلان با میانگین یک هزار و ۲۰۰ میلی متر بارندگی سالیانه، پرباران‌ترین استان‌های کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha