۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84887063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریفان نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم کشور مشخص شدند

رشت - ایرنا - حریفان نمایندگان گیلان در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور با انجام قرعه کشی این لیگ مشخص شدند.

رئیس هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : تیم‌های سپیدرود رشت و پانیک تالش در گروه اول و تیم داماش نیز در گروه دوم این مسابقات قرار گرفتند.

قربانعلی الماس‌خاله افزود: در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ۲۸ تیم حضور دارند که تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می پردازند.

وی گفت: بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و پانیک تالش در گروه اول با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، فولاد هرمزگان و ویستاتوربین تهران هم‌گروه شدند.

وی ادامه داد: همچنین تیم فوتبال داماش گیلان در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، مناطق نفت‌خیز جنوب، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، آریوبام اسلامشهر و پیام توس مشهد هم‌گروه شد.

وی بیان کرد: رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور از دهم مهر ماه امسال آغاز می‌شود که تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیم‌های برتر هر گروه به لیگ دسته اول کشور صعود می‌کنند.

رئیس هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سه تیم از گیلان در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند، امید است که تیم‌های سپیدرود، داماش و پانیک تالش در این دوره از مسابقات با قدرت ظاهر شده و سرانجام نیز جواز حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور را کسب کنند.

الماس‌خاله در ادامه عنوان کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت فصل گذشته در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور داشت که در نهایت در رتبه هفتم گروه اول این مسابقات قرار گرفت اما تیم‌های داماش و پانیک تالش از لیگ دسته سوم به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور صعود کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha