رئیس بنیاد ۱۵ خرداد: امسال چهار خوابگاه دانشجویی بهره‌برداری می‌شود

مراغه- ایرنا- رئیس بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: عمده طرح‌های این بنیاد به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی برای دختران و بخش اندک آن نیز به تجهیز مراکز درمانی مناطق محروم کشور اختصاص دارد و تا پایان سال جاری چهار باب از این خوابگاه‌ها بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، «حمیدرضا علیان زادگان» در حاشیه بازدید از خوابگاه دانشجویی در حال احداث در دانشگاه مراغه به خبرنگاران گفت: این بنیاد ساخت خوابگاه‌های دانشجویی برای دختران کشورمان را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد و تاکنون ۱۰ باب از این خوابگاه‌ها تکمیل و به وزارتخانه‌های علوم و بهداشت تحویل شده است.

وی در مورد ارزش طرح‌های بنیاد ۱۵ خرداد در سطح کشور بیان کرد: عمده طرح‌ها به ساخت خوابگاه‌های دانشجویی اختصاص داشته و ارزش به روز شده آنها حدود ۹۲۷ میلیارد تومان است.

وی در مورد ظرفیت و مساحت خوابگاه‌های در حال احداث در سطح کشور نیز بیان کرد: مجموع ظرفیت آنها سه‌هزار و ۴۰۰ نفر و زیربنای آنها ۷۷ هزار مترمربع است.

علیان زادگان همچنین با اعلام اینکه سال آینده نیز یکی دیگر از خوابگاه‌های این بنیاد افتتاح خواهد شد، بیان کرد: خوابگاه در حال احداث دانشگاه مراغه بر اساس زمان بندی دی ماه امسال بهره‌برداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روند احداث خوابگاه مراغه یک وقفه موقتی داشت که موانع آن برطرف شد و این طرح اکنون در حال تکمیل است.

خوابگاه دانشجویی دانشگاه مراغه با زیر بنای ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و با پیشرفت ۴۴ درصد و اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد تومان در حال ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha