۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۲۱:۵۹
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84886840
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وزیر کشور: یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر به کشور بازگشتند

ایلام - ایرنا - وزیر کشور با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته اند، اعلام کرد: هم اکنون تردد در همه مرزهای شش گانه با کشور عراق روان است و زوار به راحتی می توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرز مهران اظهار داشت: خدمات و پذیرایی در مرزها بسیار خوب است و مواکب با تمامی ظرفیت در خدمت رسانی به زوار هستند.

وی افزود: تردد در تمامی مرزهای شش گانه با عراق روان و سهل است و برای عزیزانی که می توانند به عتبات عالیات مشرف شوند فرصت بسیار مناسبی است.

وزیر کشور ادامه داد: هیچ مشکلی در پایانه های مرزی به کشور عراق نداریم و هر کسی می خواهد به عتبات عالیات برود می تواند از مرزهای وارد تعیین شده وارد کشور عراق شود.

وحیدی تاکید کرد: تاکنون افزون بر سه میلیون خروجی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار ورودی داشتیم و در مجموع بیش از چهار  میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در مرزهای کشور با کشور عراق به ثبت رسیده است.

وی در خصوص مشکل اتباع افغانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد  ورود به کشور عراق را داشتند، گفت : مشکل این اتباع با هماهنگی مرزبانی و دولت عراق حل شده و می توانند بدون هیچ مشکلی به عتبات عالیات مشرف شوند. 

گفتنی است احمد وحیدی طی یک هفته اخیر برای سومین بار وارد مهران شده و در پایانه مرزی مهران بصورت چهره به چهره و در یک فضای صمیمی با زوار دیدار و  گفت و گو کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha