گرایی: ناراحتم که نتوانستم دل مردم را شاد کنم/ صربستانی‌ها وزن‌کشی نکرده بودند

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزن ۶۷کیلوگرم کشتی فرنگی پس از کسب مدال نقره جهانی صربستان گفت: خیلی از کشورها به اینکه کشتی‌گیران صربستانی وزن‌کشی نکرده بودند، اعتراض داشتند؛ با این حال از اینکه نتوانستم مردم را شاد کنم ناراحتم.

به گزارش ایرنا، محمد رضا گرایی ملی‌پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان پس از کسب مدال نقره مسابقات جهانی صربستان، گفت: چند اشتباه در کشتی فینال داشتم، یکی این بود که برای امتیاز گرفتن عجله کردم، دیگری هم درشت بودن کشتی‌گیر صربستانی بود و بیشتر کشورها به این اعتراض داشتند که کشتی‌گیران صربستانی وزن کشی نکرده‌اند و می‌خواستند به هر نحوی شده از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

گرایی افزود: به همین خاطر به نظر می‌رسد صربستانی‌ها در وزن‌کشی شرکت نکرده بودند و هم کشتی‌گیر وزن ۶۳ و هم وزن ۶۷ کیلوگرم صربستان و دیگر کشتی‌گیران‌شان اندام درشت‌تری نسبت به بقیه شرکت‌کنندگان در وزن‌های مختلف داشتند.

قهرمان المپیک توکیو اضافه کرد: با این حال چند اشتباه در کشتی فینال داشتم که باید روی برطرف کردن آن کار کنم. از اینکه نتوانستم مردم را شاد کنم، ناراحتم و امیدوارم در مسابقات بعدی که ختم می‌شود به المپیک، جبران کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha