۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84886138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلگراد تلفیق تجربه و انگیزه است

همدان- ایرنا- قهرمان مسابقات کشتی آزاد جام‌جهانی ۲۰۱۲ باکو گفت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در مسابقات جهانی بلگراد، تلفیق تجربه و انگیزه است که به طور قطع منجر به کسب بهترین نتیجه خواهد شد.

محمدحسین سلطانی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی نفرات تیم ملی تجربه حضور در میادین مهم بین المللی و کسب مدال را دارند و هر ۱۰ نفر از جمله بهترین‌های کشتی کشور هستند.

وی افزود: معتقدم عملکرد آزادکاران کشورمان به مراتب بهتر از تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان خواهد بود و باتوجه به سابقه کسب مدال‌های جهانی ملی پوشان در دوره‌های گذشته، به طور قطع می‌توانند در این مسابقات هم جزو بهترین‌ها باشند.

سلطانی گفت: حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرحسین زارع، محمدحسین محمدیان، رحمان عموزاد، یونس امامی، علیرضا سرلک و البته رضا اطری همگی از کشتی گیران با سابقه، دارای انگیزه و توانمند هستند که توان و انگیزه لازم برای کسب مدال در این مسابقات را دارند.

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی بلگراد تلفیق تجربه و انگیزه است

وی با اشاره به غیبت تیم ملی کشتی روسیه در این دوره از مسابقات، گفت: محرومیت تیم روسیه برای حضور در این دوره از مسابقات، شرایط بسیار خوبی را برای موفقیت تیم ملی کشتی آزاد ایران در کسب عنوان قهرمانی جهان را فراهم کرده است.

ملی پوش سابق تیم کشتی آزاد ایران، افزود: روسیه یکی از ابرقدرت‌های کشتی جهان است و قطع به یقین غیب این تیم مسیر را برای مدعیان هموارتر می‌کند.

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۴ تا ۲۷ شهریورماه جاری در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha