به گزارش ایرنا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قرهداغی گفت: علاوه بر این، مشترکان میتوانند برای عضویت مجدد و دریافت پیامکهای اطلاعرسانی خدماتی (پیامکهایی که پس از عضویت مشترک در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برایش ارسال میشود)، عدد ۱۲ را به همان سرشماره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه پیش از این به منظور رعایت حقوق مصرفکنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامکهای انبوه تبلیغاتی از تمام سرشمارههای پیامکی تبلیغاتی به صورت یکجا، سامانه کد دستوری #۸۰۰* راهاندازی شده است، افزود: اکنون با این امکان، مشترکان میتوانند نسبت به فعالسازی یا غیرفعالسازی دریافت پیامکهای خدماتی به تفکیک هر سرشماره پیامکی اقدام کنند.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:
امکان مدیریت پیامکهای اطلاعرسانی خدماتی فراهم شد
۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸
کد خبر:
84886082
تهران - ایرنا - مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری اعلام کرد: ارسال کنندگان پیامکهای اطلاعرسانی از سرشمارههای خدماتی ملزم شدهاند عبارت «لغو ۱۱» را در انتهای پیامک خود درج کنند تا مشترکان بتوانند با ارسال عدد ۱۱ به سرشمارهای که از آن پیامک دریافت کردهاند، ادامه دریافت پیامک را لغو کنند.
اخبار مرتبط
-
کارنامه سال اول دولت مردمی
از اینترنت رایگان برای سه دهک کمدرآمد تا اتصال ۲ هزار روستا به اینترنت باکیفیت
تهران – ایرنا – دولت مردمی سیزدهم در حوزه ارتباطات در یک سال اخیر، اقدامات شاخصی در رساندن…
-
انتشار کدهای مخرب احراز هویت در فضای اینترنت
تهران- ایرنا- کدهای مخرب آسیبپذیری جدید VMWare بهصورت عمومی در فضای اینترنت منتشر شده و قابل…
-
اپراتورهای ارتباطی کشور اعلام کردند؛
عدم دریافت پیامک کد تایید، مربوط به سیاستهای جدید پلتفرمهای خارجی است
تهران- ایرنا- اپراتورهای تلفن همراه کشور اعلام کردند: عدم دریافت پیامک کد تایید مربوط به سیاستهای…
نظر شما