۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۸:۵۵
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84885919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد بیش از ۳۱۴ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه تولید امنیت نیازمند مشارکت همگانی است ، گفت: بیش از ۳۱۴ هزار خودرو از ابتدای ماه صفر تاکنون از مسیرهای مواصلاتی استان تردد کرده است. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سردار دلاور  القاصی مهر روز سه شنبه اظهار داشت: پلیس نهادی مردمی، انقلابی و یکی از سازمان هایی است که مجاهدانه برای امنیت و آرامش زوار از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی افزود: افتخار پلیس خدمتگزاری بی  منت و صادقانه به زائران، همراه با رافت و مهربانی است،چرا که حسن خلق و داشتن اخلاق حسنه در انجام ماموریت،اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی را افزایش می دهد.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: بخش های مختلف پلیس علی‌رغم گرمای شدید هوا  و دوری از خانواده با بردباری و سعه صدر در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

سردار القاصی مهر به حضور گسترده و با اقتدار پلیس برای امنیت و هدایت زائران اشاره کرد و گفت: پلیس از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند تا زائران در کمال امنیت و آرامش به عتبات عالیات مشرف شوند.

وی ضمن تقدیر از همکاری مطلوب زائران با پلیس، ادامه داد: زائران برای بازگشت به استان های خود عجله و شتاب نداشته باشند و پس از استراحت کامل به سمت مقصد خود حرکت کنند. 



 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha