۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۵۷
کد خبر: 84885698
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار نفر امنیت مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین را در شهرری تامین می‌کنند

شهر ری - ایرنا - دبیر کمیته پشتیبانی ستاد اربعین شهرستان ری گفت: ۱۰ هزار نفر امنیت مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی را در مسیرهای منتهی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) تامین می کنند.

حسین شریف دوست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از برگزاری قابل قبول مراسم پیاده روی جا ماندگان اربعین تامین امنیت آن در بخش های مختلف است.

وی یادآورشد: نیروهای پشتیبانی و امنیتی مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و باید خدمات مورد نیاز آنان مانند تغذیه و آب آشامیدنی تامین شود.

شریف دوست اظهار داشت: تامین این خدمات پشتیبانی برای ۱۰ هزار نفر نیازمند اعتبار قابل توجهی است که در بودجه های دولتی به علت ماهیت مردمی بودن مراسم برای آن اعتباری پیش بینی نشده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز این بخش از محل خیران و هیئات مذهبی تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: این تعداد نیروهای پشتیبانی و خدماتی از جمله ماموران نیروی انتظامی, سپاه, بسیج و هلال احمر از شامگاه جمعه تا پایان مراسم در چهار مسیر منتهی به حرم سیدالکریم مستقر خواهند بود.

شریف دوست در ادامه به بحث توزیع اقلام ضروری میان هیات و موکب های عزاداری در روز اربعین حسینی و مراسم پیاده روی جا ماندگان اشاره کرد و از پیش بینی توزیع ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد و بیش از ۵۰ تن برنج برای آنها خبر داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha