۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۰۵
کد خبر: 84885675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

اردبیل - ایرنا - دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان اردبیل در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش ایرنا از آموزش و پرورش اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل روز دوشنبه گفت: در راستای تعلیم و تربیت تمام ساحتی و تنوع­‌بخشی به محیط­‌های یادگیری سندتحول بنیادین، جشنواره نوجوان خوارزمی متناسب با اهداف حوزه­‌های تربیت و یادگیری برنامه درسی ملی و با هدف ارتقای کیفیت آموزشی، تثبیت و تعمیق یادگیری، یادگیری مشارکتی و گروهی، ایده‌­پردازی و آشنایی دانش‌­آموزان با پژوهش برگزار شد.

کلام‌الله صفری افزود: در سال تحصیلی جاری هشتمین دوره این جشنواره در چهار مرحله مدرسه‌­ای، منطقه‌­ای/ ناحی­ه‌ای، استانی و کشوری اجرا شد و در مرحله کشوری جشنواره که در اردوگاه فرهنگی - تربیتی شهید بهشتی اصفهان برگزار شد. دانش‌­آموزان استان اردبیل با عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر این جشنواره علمی – تخصصی خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: ۱۷ نفر از دانش‌­آموزان از نواحی ۱ و ۲ اردبیل، مناطق پارس‌­آباد ، مشگین‌شهر، نمین و نیر در رشته‌­های زبان و ادبیات فارسی، بازارچه کسب و کار دانش‌­آموزی، پژوهش، فعالیت‌­های آزمایشگاهی، دست سازه، زبان انگلیسی، ریاضی، مناظره علمی و برنامه‌نویسی به مرحله کشوری راه یافته بودند تندیس و لوح تقدیر جشنواره را به همراه جایزه نقدی از وزیر آموزش و پرورش دریافت کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha