دوره جامع سینمایی در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان - ایرنا - رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان گفت: دوره جامع سینمایی هفت ماهه تا یک ساله برای هنرمندان علاقه‌مند برگزار و درنهایت، علاوه بر دریافت مدرک، به ساخت فیلم منتهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی باقرآبادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: انجمن سینمای جوانان استان سمنان خدمات مختلفی به علاقه‌مندان ارایه می‌دهد.

وی ادامه داد: برگزاری پاتوق فیلم کوتاه، هر هفته یکشنبه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه با نمایش فیلم‌های منتخب دوره‌های گذشته جشنواره‌های فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان سمنان اظهار داشت: همزمان با این رویداد، نشست نقد و بررسی و کلاس‌های آموزشی نیز برای ترغیب علاقه‌مندان به ورود به سینما برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سینمای جوانان، پله نخست ورود به هنر سینما است، یادآور شد: سینمای جوانان، هنر و تجربه و حرفه‌ای سه مرحله این هنر است.

باقرآبادی افزود: علاقه‌مندان ۱۵ تا ۳۵ ساله می‌توانند وارد انجمن سینمای جوانان شوند و در راستا معرفی آثار هنرمندان تلاش می‌شود.

وی اضافه کرد: حتی انجمن سینمای جوانان در حد توان کمک مالی هم می‌کند که هنرجویان گمنام کنونی در آینده نام‌آور و موفق شوند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha