۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 84885598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محسن‌نژاد پنجمین حذفی کشتی فرنگی در پیکارهای جهانی

تهران- ایرنا- «مهدی محسن‌نژاد» نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان با شکست برابر حریف ترکیه‌ای از دور پیکارهای قهرمانی جهان حذف شد.

به گزارش ایرنا، روز سوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با رقابت‌های ۲ وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم از ساعت ۱۳ امروز (دوشنبه) در بلگراد آغاز شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد دارنده ۲ برنز و یک نقره امیدهای جهان و ۲ نقره و یک برنز قهرمانی آسیا در کشتی نخست خود با امتیاز عالی (۸ بر صفر) حریف کره‌جنوبی خود را شکست داد.

محسن‌نژاد با این برد در مرحله بعد به مصاف کرم کمال کشتی‌گیر جوان ترکیه‌ رفت. حریف ترک امتیاز نخست را در ابتدا کسب کرد و در خاک نتوانست کاری انجام دهد. در سه دقیقه دوم پوئن اخطار دوم را به محسن نژاد دادند او با بارانداز زیبا و فیتو امتیازات خود را به ۷ رساند و در ادامه فیتوی دوم را نیز اجرا کرد و جمع امتیازات خود را به ۹ رساند اما در عین ناباوری و در حالی که کشتی به نفع او رو به پایان بود حریف با فن برات کلندون نماینده کشورمان را روی پل برد و در نهایت با ضربه فنی محسن‌نژاد مبارزه برده را با شکست عوض کرد.

کرم کمال در یک چهارم با کنچیرو فومیتا دارنده طلای جهان و نقره المپیک از ژاپن مبارزه کرد که در نهایت رقابت را با نتیجه ۶ بر سه واگذار کرد تا محسن‌نژاد در عین شایستگی وداع زودهنگامی از پیکارهای جهانی داشته باشد.

روز گذشته محمدرضا گرایی با شکست تمامی حریفان راهی دیدار فینال وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی شد. علیرضا نجاتی و محمد مهدی ساروی نیز به دیدار رده‌بندی وزن‌های ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم راه یافتند. رقابت‌های رده بندی و فینال ۴ وزن دوم از ساعت ۲۰:۳۰ امشب آغاز خواهد شد.

تیم ملی کشتی فرنگی در چهار وزن نخست مدالی کسب نکرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha