۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 84885410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موکب داران نسبت به استحکام تجهیزات خود به علت وزش باد اقدام کنند

ایلام - ایرنا - رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: موکب داران باتوجه به وزش باد نسبتا شدید تا شدید نسبت به استحکام تجهیزات خود اقدام کنند و مسوولان نیز از محکم بودن بنرهای اطلاع رسانی و پرچم ها مطمئن باشند.

مجتبی میهن پرست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال بروز آسیب به تاسیسات سبک در طی روزهای چهارشنبه و جمعه موکب داران، نسبت به استحکام تجهیزات ایستگاه های صلواتی اهتمام توجه داشته باشند.

وی افزود: به علت وزش باد نسبتا شدید تا شدید احتمال شکل گیری گرد و خاک در نوار مرزی وجود دارد که زائران بهتر است از ماسک استفاده کنند.

میهن پرست ادامه داد: همچنین دمای هوای استان از روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آتی دمای هوای استان بین چهار تا ۶ درجه کاهش می یابد.

وی یادآور شد: هرچند دمای هوای نواحی مرزی چون مهران به ۴۱ تا ۴۲ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند، اما همچنان دمای هوا در این شهرستان گرم  است و زائران بهتر است در ساعات خنک تردد کنند.

رییس گروه پیش بینی هواشناسی استان ایلام اضافه کرد: شرایط جوی استان های کربلا و نجف نیز از لحاظ دمای هوا و گرد و غبار تفاوت چندانی با مهران ندارد.

وی تاکید کرد: زائران حاضر در این شهرها مسائل بهداشتی برای جلوگیری از آسیب های ناشی از گرمازدگی و گرد وغبار توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد می کنند.

مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha