۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84885272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر تردد زائران اربعین در مهران

ایلام - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: یک میلیون و ۶۷۰ هزار و ۴۹۵ نفر از اول تا بیستم شهریور از مرز مهران تردد کرده اند.

سید زاهدین چشمه خاور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: این مدت یک میلیون و ۱۵۷ هزار و ۳۰۵ نفر زائر ایرانی و خارجی از مرز مهران خارج شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۰ نفر ایرانی و همچنین ۳۴ هزار و ۲۷۵ نفر تبعه خارجی از طریق مرز مهران عازم کربلای معلی شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: این بازه زمانی ۴۱۳ هزار و ۱۹۰ مسافر( تبعه ایرانی و خارجی) از طریق مرز بین المللی مهران به کشور ورود کرده اند.

چشمه خاور یادآور شد: از این تعداد ۴۰۰ هزار و ۵۸ زائر ایرانی و ۱۳ هزار و ۱۳۲ تبعه خارجی بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: بیش از ۹۳ هزار نفر زائر ایرانی از بامداد شب گذشته تاکنون از مرز مهران تردد کردند.

چشمه خاور با اعلام اینکه امکانات حمل و نقل و اتوبوس در مرز مهران برای انتقال زوار به شهرهای خود مهیاست، اضافه کرد: تردد در محورهای مواصلاتی برقرار است و امکان محدودیت‌های ترافیکی و یک‌ طرفه کردن محور ایلام - مهران و بالعکس در روزهای آینده بنا به تصمیمات مقامات کشوری وجود دارد .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha