ظرفیت‌سازی لازم برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی توسط صدا و سیما انجام شود

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ظرفیت سازی لازم برای ارائه عملکرد دستگاه‌های اجرایی منطبق با جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، توسط صدا و سیما انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهنام نظری» روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: این نشست با محوریت الزام دستگاه‌های اجرایی استان در راستای بهره گیری از تخصیص اعتبار یک درصد ماده ۳۷ قانونی بند چ، در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در راستای انجام وظایف هر دستگاه اجرایی برای ارائه خدمت رسانی به مردم دارد تشکیل شد.

وی بیان کرد: استان مرکزی از جمله استان‌هایی است که این ظرفیت را پای کار آورده اما به لحاظ محتوا و کیفیت باید به گونه ای باشد که مخاطب اقناع شود و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین، اهداف را پیش برد.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی مکلفند بر اساس دستورالعمل و شیوه نامه‌ای که شورای اطلاع رسانی ابلاغ می کند ظرفیت را پای کار بیاورند و از طریق صداوسیما به عنوان نهاد رسمی برای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی عقد قرارداد کنند.

نظری ادامه داد: امید است بتوانیم در راستای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی که در نهایت ارائه گزارش عملکرد دولت سیزدهم در استان مرکزی است ساز و کاری فراهم کنیم که مردم در جریان اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه های مختلف قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در مرحله عقد قرارداد، شورای شورای اطلاع رسانی را در جریان امورقرار دهند تا تولیدات فاخر و محتواسازی مناسبی در این راستا انجام شود چرا که مقرر شده خدمت رسانی به مردم در قالب تصویر و رسانه ارائه شود.
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha