۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۷
کد خبرنگار: 2981
کد خبر: 84884867
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار مازندران : با مدیران منفعل در استان برخورد می شود

نوشهر - ایرنا- استاندار مازندران گفت : با مدیرانی که منفعل باشند و در امور کاری خود کوتاهی کنند برخورد می شود و کسی هم نمی تواند جلوی ما را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدمحمود حسینی پور یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان مازندران که به میزبانی شهرستان تنکابن برگزار شد، افزود: مدیران استانی باید برای شهرستان ها برنامه داشته باشند تا مدیران شهرستانی دچار روزمرگی نشوند.
وی اظهارداشت: مدیران شهرستان باید قواعد و قوانین مجموعه خود را به نفع مردم تفسیر کنند تا مشکلات مردم به حداقل برسد.
وی مدیران جهادی در مازندران را خستگی ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: باید مشارکت جوانان نخبه در مجموعه کارهای اجرایی تقویت شود تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.
استاندار مازندران تصریح کرد : عملکرد دستگاه ها در مازندران با نظارت های پنهان رصد می شود و مدیرانی که کوتاهی کنند حذف می شوند.
حسینی پور بیان کرد: مردم باید نظاره گر عملکرد مسوولان باشند و نخبگان و جوانان نیز مطالبه گری کنند تا وضع موجود تغییر کند.
وی یادآور شد : یکی از مشکلات اساسی ما برداشت غلط از برخی قوانین است که در سطوح کارشناسی به یک رویه تبدیل شده است که در حکمرانی اسلامی اشتباه است.
حسینی پور ادامه داد : برای نخستین بار در تاریخ تنکابن ، تمام روستاهای این شهرستان مورد  بازرسی میدانی قرار گرفتند که یک اقدام جهادی بود.

به گزارش ایرنا ، سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در ششمین سفر شهرستانی خود روز یکشنبه به همراه ۶۵ تن از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به این شهرستان سفر کرد.
استاندار مازندران با اتخاذ این راهبرد تاکنون در شهرستان های نکا، گلوگاه، فریدونکنار، جویبار و چالوس سفر شهرستانی را به انجام رسانده که شماری از اهالی این شهرستان ها در گفت و گو خبرنگاران ایرنا از متد مدیریتی که برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده است، ابراز رضایت کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha