۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84884679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آکادمی جهانچی قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان گیلان شد

رشت - ایرنا - رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه‌های استان گیلان با قهرمانی تیم آکادمی جهانچی پایان یافت.

به گزارش ایرنا، در این دوره از رقابت ها، تیمهای فوتبال بانوان اسطوره سنگر، نیکنامان یاران سارا، آکادمی جهانچی و امید ایرانیان حضور داشتند که به مدت سه روز در زمین ورزشی علی بحری شهرستان خمام به صورت دروه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابتها، تیم آکادمی بانوان جهانچی با کسب ۲ پیروزی و یک تساوی، با مجموع هفت امتیاز و تفاضل گل مثبت ۱۰، به مقام قهرمانی و عنوان نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان استان گیلان دست یافت، همچنین تیمهای امید ایرانیان و اسطوره سنگر نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رقابتهای روز پایانی این مسابقات و در بازی‌های انجام شده نیز ، تیمهای فوتبال بانوان آکادمی جهانچی و امید ایرانیان که هر ۲ تیم شانس کسب مقام قهرمانی این رقابتها را داشتند، رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم آکادمی جهانچی با این تساوی، روی سکوی قهرمانی قرار گیرد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده از روز پایانی رقابتهای فوتبال لیگ برتر بانوان گیلان، تیمهای نیکنامان یاران سارا و اسطوره سنگر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی درنهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابتها، به تیمهای برتر جام و حکم قهرمانی و همچنین به بازیکنان و اعضای کادرفنی تیمهای برتر نیز، مدال و لوح قهرمانی اهدا شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha